Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 16:15 - Спасителна Акция "Охлю-Бохлю" или Колко малко трябва за да бъдем добри!
Автор: ympo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3132 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 09.10.2007 16:17


Стъпваш и чуваш едно отчетливо "Хрус"...
Не случайно за някои хора се казва, че са истински "Природни бедствия". Само дето по принцип природните бедствия нямат особено право на избор, а да не говорим, че те си нямат и акъл. Те са си бедствия и толкоз. Вари ги, печи ги - последствията им се определят от безизборността на зараждането им, съществуването им и действията им. 
Та... хората - ония дето учените им викат "Homo Sapiens" само образно могат да бъдат наричани с тия стихийни характеристики, щото те трябва да мислят с онова дето твърдят, че ги отличава от животните.  
За природните стихии ми беше мисълта... Минават, опустошават, разрушават... и не мислят има ли някой, няма ли никой в къщите дето помитат.... Ми не мислят щото си нямат с какво.  Пък тия дето си имат с какво да го правят - хич не го използват. 
И пак онова "Хрусссс".. И пак...
Стъпват и къщите вече ги няма.. и обитателите им са се превърнали в пихтия. 
Лошото е, че едно Утро не стига за опазването на един охлювски народ, който стремително е решил да се възползва от влажното време за една мокра разходка. Обаче то опитва... Ако имаше ордени за заслуги - сигурно щеше да се сдобие с поне 10-тина..най-малко. 
И така  вчера... вървях си на зиг-заг, готова да изпълня самоотвержения си дълг да спася поредните пъплещи лигльовци...И пред мен се изпречи един горд  Охлю с изпъкнали зъркълки, повлякъл отгоре си огромната си къща... Със сигурност ако беше човек - къщата му щеше да се сравнява с палатите в Драгалевци. Ама и сега съм убедена, че охлювките го гледаха в възхита.
Та погледна ме той с тоя влажен поглед убеден, че туй е края на обречения му животец... Обаче не! Аз щото съм Утро, а не от тия лошите Стихии - го взех в шепа, а той се беше втурнал в къщата си и вече от страх  му се подаваше само опашката.  Подържах го тъй минутка, докато се осмели да подаде едно очо от черупката - та да види ухилената ми физиономийка и да се поуспокои. 
Даже ми целуна ръка! Сигурна съм! Туй за благодарност, че не съм го помела като останалите дето минават по пътеката.... И го върнах в близките тревички...
Ама ми стана едно хубаво! Казвам Ви... 


Тагове:   малко,   акция,   Охлю,


Гласувай:
0



1. анонимен - Сполай ти за добрината
09.10.2007 17:26
От името на всички охлюви...
цитирай
2. chochy - а аз,
09.10.2007 18:42
за ужасТ на околните винаги, когато видя дъждовен червей да се гърчи в локва, го вадя от нея. Само дето никой от спасените още не ми е целунал ръчицата...
цитирай
3. ympo - Чочи..
11.10.2007 11:52
:) Подушвам, че сме от една порода! Ма не предполагах, че червИИте са такъв неблагодарен народ.. Ама виж, въпроса тук е малко спорен. Може да си спасявала червеи, които са излезли да поплуват. Навярно помниш като си била малка как Мама ти е казвала: "Айде излизай вече от морето!", а теб хич, ама хич не ти се е искало.. Мдам...
цитирай
4. chochy - мама точно този проблем не е имала, ...
11.10.2007 11:54
мама точно този проблем не е имала,
аз от малка съм враг на водата морска:)
цитирай
5. ympo - Ей за това си говорим:)
11.10.2007 11:56
Ако го знаеше, нямаше да си тъй самоотвержено изживяваща се като спасител, а щеше да се отнасяш с повечко разбиране към къпещете се:Р
цитирай
6. chochy - абе като ги гледам как се гърчат, не ...
11.10.2007 11:59
абе като ги гледам как се гърчат, не ми изглеждат много щастливи;)
цитирай
7. ympo - Хихихи...
11.10.2007 12:02
Аз винаги съм "ЗА" самарянските постъпки:) Пък и в крайна сметка - ако тогава им се е разминало плуването - ще се пличкат на следващия дъжд като искат:Р Браву:)
цитирай
8. chochy - нали? благодаря!
11.10.2007 12:13
нали? благодаря!
цитирай
9. amrak - :)
15.11.2007 12:30
Браво :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ympo
Категория: Забавление
Прочетен: 91288
Постинги: 19
Коментари: 130
Гласове: 1587
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031